Webmaster/Tgp-er m/v

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mvmarion
    Registered User
    • Jan 2005
    • 19

Webmaster/Tgp-er m/v

Werkzaamheden:|
    Adult entertainment bedrijf Cybermedia b.v. dat al sinds 1997 bestaat, is op zoek naar een allround webmaster.
    De dagelijkse werkzaamheden zijn het bijhouden/updaten van diverse erotische websites en het uitvoeren van de promotie hiervan (o.a. d.m.v. TGP galleries). Ook zullen diverse TGP?s onder het beheer van deze webmaster vallen. De belangrijkste functie is het verhogen van de bezoekers aantallen d.m.v. verschillende promotie activiteiten.

Functie eisen / persoonsomschrijving:
    We zijn op zoek naar iemand die actuele ervaring heeft met het promoten van websites (en bij voorkeur erotische websites). Je moet vaardig zijn in het maken en aanpassen van websites in HTML en PHP in Macromedia Dreamweaver. En je moet geen probleem hebben met het werken met erotisch (extreem !) materiaal. Tevens moet je ervaring hebben met, Adobe Photoshop/Macromedia Fireworks, Macromedia Flash. Ook ervaring met nieuwe media en het kunnen toepassen op een creatieve manier is een plus.
    Verder moet je gemotiveerd en verantwoordelijk kunnen werken en zijn en bereid om nieuwe technieken te leren. Je moet je ook flexibel op kunnen stellen bij het inzetten bij andere werkzaamheden die soms kunnen voorkomen.
    Heb je interesse in de bovenstaande functie en kun je voorbeelden laten zien van je werk, stuur dan je C.V. en een sollicitatiebrief naar dhr. M. van Marion: [email protected]
  • mvmarion
    Registered User
    • Jan 2005
    • 19

ook: Vacature Scan operator/video editor m/v

Adult entertainment bedrijf Cybermedia b.v. dat al sinds 1997 bestaat, is op zoek naar een Scan operator/video editor.
    De dagelijkse werkzaamheden zijn het inscannen van divers fotomateriaal en daarnaast het monteren van digitaal video materiaal met behulp van Pinnacle Liquid.
    Het ruwe video materiaal wordt meestal aangeleverd op dv tapes en moet worden verwerkt tot kan en klare bestanden voor het gebruik op de diverse erotische websites.

We zijn op zoek naar een verantwoordelijk en gemotiveerd persoon voor wie het geen probleem is met erotisch getint (extreem!) materiaal te werken. Hij/zij moet ervaring hebben met het verwerken/editen van video materiaal m.b.v. Pinnacle liquid en het klaarmaken van video materiaal specifiek voor het gebruik op Internet (hoogste kwaliteit met een zo laag mogelijke bitrate). Tevens is het gewenst als je kennis hebt van Adobe Photoshop en het werken met scan apparatuur.
    Heb je interesse in de bovenstaande functie stuur dan je C.V. en een sollicitatiebrief naar dhr. M. van Marion: [email protected]
    Last edited by mvmarion; 07-18-2005, 03:57 AM.

Comment

• mvmarion
      Registered User
      • Jan 2005
      • 19

en ook nog: Vacature Systeembeheerder/programmeur m/v

Adult entertainment bedrijf Cybermedia b.v. dat al sinds 1997 bestaat, is op zoek naar een Systeembeheerder/programmeur.
      Dagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit het onderhouden van het interne netwerk (windows), het serverpark (linux en windows) en het ontwikkelen en updaten van onze webapplicties.

Minimaal 3 jaar ervaring met Linux (bij voorkeur Debian)
      Minimaal 2 jaar ervaring met de volgende services:
      - MySQL
      - Apache
      - PHP
      - Postfix
      - Proftpd

Minimaal 3 jaar ervaring met het ontwikkelen van scripts in PHP
      Ervaring met C/C++ is een pre.
      Goede vaardigheden in zowel mondeling als schriftelijk engels.
      Goede netwerk kennis (o.a. vlan tagging, ervaring met Extreme Networks en HP is een pre)
      Heb je interesse in de bovenstaande functie stuur dan je C.V. en een sollicitatiebrief naar dhr. M. van Marion: [email protected]

Comment

• ThumbLord

verkeerde board, verkeerde taal
        groeten aan Hans

Comment

• Turf
          Confirmed User
          • Jul 2001
          • 1865

english people ;)
          Daddy Strokes - mature men stroking their meat
          Mature Gay Movies - mature men fucking everyone!
          Pleasing Daddy - young girls fucking mature men

Looking for submitter accounts for older men niche content (both gay and straight) so hit me up if you run a tube and offer submitter accounts for paysites.

Comment

• ContentHire
            Registered User
            • Jul 2003
            • 98

Een bedrijf dat een vacature plaatst dat vol staat met taalfouten. Hoe serieus kan je dat nemen?

Comment

• mvmarion
              Registered User
              • Jan 2005
              • 19

waarom?

Serieus genoeg. Dit zijn echte vacatures en een tikfoutje doet niks af aan de tekst van de vacature. Het is in het Nederlands omdat we alleen Nederlanders zoeken en geen thuiswerkers.
              Waarom moeten er toch altijd mensen zijn die alles omlaag proberen te brengen? Lijkt me nergens voor nodig. We bieden een baan aan, dat is toch allen maar positief?
              Last edited by mvmarion; 07-19-2005, 09:48 PM.

Comment

• ThumbLord

waarom niet gewoon de regels volgen ?
                why not comply with the rules ?
                waarom niet gewoon de "advertentie" in de taal van "the board ? "
                why not use the language of the board ?
                this is an insult to the owner.
                this board is for 90% engrish LOL spoken so ?
                10% or maybe even less people on this board do speak Dutch and I am sure 99% of those 10% are not interested since beastiality is a very very BIG NONO here on this board.
                I was just trying to help/advice you, not trying to get this "advert" down but heh ..................... again ........... wrong board, wrong language !
                probeer via Maya en/of andere kanalen/boards je "advertentie" kwijt te raken.
                groeten aan HB !

Comment

• mvmarion
                  Registered User
                  • Jan 2005
                  • 19

Bedankt voor je advies Thumblord. Het is gewoon een vacature, en als de 'owner' van dit board het er niet mee eens is dan haalt hij het er wel vanaf. Die vrijheid heeft hij en dat is zijn groot recht. Ik snap niet waarom dat een insult zou zijn. De vacature is gewoon niet bedoelt voor Engelstalige mensen. Misschien is er van die 10 % toch wel iemand geinteresseerd. Ik heb verder ook niks expliciet gezegd over het type content en dat is ook niet nodig. Ik weet ook wel dat dat een no no is hier op dit board en daarom wil ik dat verder ook niet vermelden. Ik snap ook niet waarom jij dat wel zo duidelijk moet zeggen als je al weet dat het niet getolereerd wordt, dat is pas een 'insult to the owner'. Je hebt gewoon wat tegen Cybermedia en je wilt dat graag zeggen. Nou prima, geen probleem zeg het maar. Misschien was dit ook wel niet de goede plek om de vacature te plaatsen, gezien de reakties. Het was het proberen waard in ieder geval. Bedankt voor jullie commentaar in ieder geval. Ik zal de groeten doorgeven, ik betwijfel of hij weet wie Thumblord is echter.

Comment

• ThumbLord

geen probleem hoor mvmarion, staat mv voor mevrouw ?
                    man/vrouw ?
                    Je hebt gelijk, dit is waarschijnlijk NIET de beste manier om te adverteren.

NEE SUKKELTJE, je hebt het NIET goed begrepen, IK HEB NIETS TEGEN CYBERMEDIA, dat is niet nodig, alle ellende die er gebeurt in Nieuwegein roepen jullie over jezelf af, niemand maar dan ook niemand hoeft daar iets aan te doen, het is een natuurlijk proces, arrogantie, verkeerde beslissingen zoals je affiliates niet betalen, sleutelfiguren c.q. je van partners ontdoen, enfin, te veel om op te noemen.
                    Weet zeker dat HB geen idee heeft wie ik ben, heb daar het volste vertrouwen in LOL

Comment

• ContentHire
                      Registered User
                      • Jul 2003
                      • 98

Originally posted by mvmarion
                      Misschien was dit ook wel niet de goede plek om de vacature te plaatsen, gezien de reakties.
                      Wellicht (en niet zo zeer om de bestiality, dat werd ook niet vermeld in de vacature) komen je taalfouten en zinsopbouw ook niet echt professioneel over bij de Nederlands lezende gegadigde op dit Engelse board.

Comment

• ContentHire
                        Registered User
                        • Jul 2003
                        • 98

Post some URL's of the websites of your company who are currently online.

Plaats eens wat URL's van de websites die Cybermedia online heeft staan.

Comment

• mvmarion
                          Registered User
                          • Jan 2005
                          • 19

Hij heeft geen idee. 'Het zal wel een gefrustreerde ex werknemer zijn'.
                          Nee URL's van websites van Cybermedia post ik niet. Mensen die dat willen weten kunnen dat eenvoudig zelf uitvinden. Dat is namelijk niet toegstaan op dit forum. Deze post was een vacature voor Cybermedia en verder niets.

Maar hier eindigt de discussie met mensen die iemand proberen af te zeiken op een naam, zelf ook geen correct Nederlands kunnen schrijven en alleen mensen omlaag willen brengen op een erg trieste manier. Positieve kritiek geef je namelijk op een hele andere manier en niet op zo'n arogante wijze als jullie hebben laten zien.

Gegroet.

Comment

• Ace_luffy
                            www.creationcrew.com
                            • Feb 2005
                            • 12165

hmmm... i can't understand you...

++ Adult and Mainstream Websites Designs | 10 banners for only $50 | html5 Banners ++
                            email : [email protected] Telegram : https://t.me/creationcrew WhatsApp : +63 956 420 4819 | HTML5/Responsive Site - Div/CSS - ElevatedX - NATs - Wordpress

Comment

• Bighunter
                              Registered User
                              • Jul 2005
                              • 7

Originally posted by ThumbLord
                              NEE SUKKELTJE, je hebt het NIET goed begrepen, IK HEB NIETS TEGEN CYBERMEDIA, dat is niet nodig, alle ellende die er gebeurt in Nieuwegein roepen jullie over jezelf af, niemand maar dan ook niemand hoeft daar iets aan te doen, het is een natuurlijk proces, arrogantie, verkeerde beslissingen zoals je affiliates niet betalen, sleutelfiguren c.q. je van partners ontdoen, enfin, te veel om op te noemen.
                              Weet zeker dat HB geen idee heeft wie ik ben, heb daar het volste vertrouwen in LOL
                              Hebben we het hier over dat arrogante kereltje die de holdbacks van dutchbilling niet uit wilt betalen? De schuld geeft aan zijn medewerkers, die overigens nooit op mails reageren zoals [email protected] en als je belt hij altijd of in vergadering of buiten de deur is?

Dan moet je wel echt wanhopig zijn als je in dat bedrijf wilt werken.

just my

Comment

• Bighunter
                                Registered User
                                • Jul 2005
                                • 7

Originally posted by mvmarion
                                Nee URL's van websites van Cybermedia post ik niet.
                                Waarom niet? Omdat je sites looks so sorry of is het de content die je aanbied?

http://www.animalpassion.com
                                http://www.bestialitylive.com
                                http://www.violett.com
                                http://www.facesofsex.com
                                http://www.studio-martis.com

Wil je dat ik er nog meer plaats voor je?

Ten eerste werken de meeste links niet, ten tweede heb je er nieuws opstaan dat al 3 jaar oud is en ten derde ziet het er niet uit.

Welke zich zelf respecterende persoon wilt nu werken voor dit bedrijf?

Comment

• Bighunter
                                  Registered User
                                  • Jul 2005
                                  • 7

Nu we dan toch bezig zijn en ik even wat heb zitten spitten op de username van deze mvmarion:

http://www.gofuckyourself.com/showthread.php?t=414076

Dat ziet er anders ook lekker uit maar verbaasd me helemaal niets dat dit bedrijf hiermee te maken heeft.

Comment

• Bighunter
                                    Registered User
                                    • Jul 2005
                                    • 7

MVmarion, we wachten op uw reactie

Comment

• naakt
                                      Registered User
                                      • Jul 2005
                                      • 44

Zeer interessant topic dit.

Persoonlijk ben ik 1 keer bij Cybermedia geweest en ben daar zeker wijzer geworden. Merijn heb ik toen ook nog redelijk vaak gesproken en heb er daarnaast nog met iemand een goed zakelijk contact aan over gehouden. Persoonlijk heb ik dus niks tegen Cybermedia en wens ze succes met hun zoektocht. p.s. ik heb tijd om voor 1 a 2 dagen per week in Nieuwegein te zitten. Ik heb 40 sites in NL en aantal USA sites. PHP, MYSQL, Photoshop, Flash no problemo. Voor ?4500 per maand kom ik 8 dagen bij jullie per maand werken.

Comment

• Bighunter
                                        Registered User
                                        • Jul 2005
                                        • 7

Originally posted by naakt
                                        Voor ?4500 per maand kom ik 8 dagen bij jullie per maand werken.

Yeah right!

Comment

• naakt
                                          Registered User
                                          • Jul 2005
                                          • 44

@Bighunter: Hey, ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee he ;) Voor minder blijf ik wel aan mijn eigen sites werken

Comment

• ThumbLord

nee hoor,
                                            Hij heeft geen idee. 'Het zal wel een gefrustreerde ex werknemer zijn'
                                            als dit over mij gaat, ik ben weliswaar ex-werknemer maar beslist niet gefrustreert of is het gefrustreerdt of gefrustreerd ?
                                            ik wens jou, jullie, Hans, het bedrijf alles wat je toekomt, serieus !
                                            mijn niet correcte "nederlands" moet te maken hebben met het feit dat ik niet "nederlands" van geboorte ben maar goed, ik vrees dat het erg erg errug moeilijk wordt voor CyberMedia om personeel te vinden via deze weg.
                                            oh ja ik wens jou mvmarion het allerbeste serieus, totdat HB geen "plaats" meer voor je heeft.

Comment

Working...