Iemand hier PHP programmeur in of uit de buurt van Amsterdam die zin heeft in een vaste baan?
PHP programmeur.. (NL)
Collapse
X
-
....en mocht je meer in de buurt zitten van Utrecht dan mij even contacten ;)
/threadjack!
WE ARE BUYING PAY SITES! CONTACT ME
ClubSweethearts | ManUpFilms | SinfulXXX | HOT * AdultPrime * HOT
Paying webmasters since 1996! Contact: r.riepen @ sansylgroup.com | telegram: roaldr
Comment
-
Comment
-
Wert de heil ar dae saen?For historical display only. This information is not current:
support@bettercgi.com ICQ 7208627
Strongbox - The next generation in site security
Throttlebox - The next generation in bandwidth control
Clonebox - Backup and disaster recovery on steroidsComment
-
------
Offcourse its a dude posting here. Probably a fut ugly one too. Fuck still people falling for this 100 year old trickComment
-
Nope helaas niet. Er moet altijd wel wat gebouwd of geupdate worden etc. Zoek gewoon iemand die als team mate in dienst wil komen, mee wil groeien met ons en gewoon lekker aan de bak wil.
Freelancers kan je helaas geen band mee opbouwen.
Die bouwen, schrijven uren (te veel..) en vervolgens ben je aan je lot over gelaten voor updates / aanpassingen etc. Nee bedankt.------
Offcourse its a dude posting here. Probably a fut ugly one too. Fuck still people falling for this 100 year old trickComment
-
dan heb je een paar verkeerde getroffen. Maar zal eens rond kijken voor jeNope helaas niet. Er moet altijd wel wat gebouwd of geupdate worden etc. Zoek gewoon iemand die als team mate in dienst wil komen, mee wil groeien met ons en gewoon lekker aan de bak wil.
Freelancers kan je helaas geen band mee opbouwen.
Die bouwen, schrijven uren (te veel..) en vervolgens ben je aan je lot over gelaten voor updates / aanpassingen etc. Nee bedankt.Don't let greediness blur your vision | You gotta let some shit slide
icq - 441-456-888Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Dat wordt zoeken inderdaad..... Veel succes! PS: Als ik iemand weet. Wat voor bedrijf zijn jullie?Comment
-

BUY MY SIG - 50$/Year
Comment