![]() |
Dutch (ex)T-Mobile users... need a word of advice
Ik ben van plan om over te stappen van Vodafone naar T-Mobile omdat ik daar een leuke aanbieding van heb gekregen, ik vraag me nu alleen af... ik ben al 5 jaar klant bij Vodafone en hun bereik is altijd geweldig geweest, hoe zit dit bij T-Mobile? Ik ben vorig jaar 3 maanden bij Orange geweest maar dat was echt gewoon slecht en ben ook direct teruggegaan... ik wil dit niet nog een keer meemaken dus deel aub je goede en slechte ervaringen van T-Mobile met me.
THNX :thumbsup |
Nooit problemen met bereik gehad. Maar het ligt eraan waar je woont. Verder heb ik niet zoveel slechte ervaringen met T-Mobile. Ik ken al jaren klant daar. Afgezien dat ze af en toe een aanbieding doen die ze niet waar kunnen maken zoals een nieuwe telefoon voor een klein bedrag.
|
T-Mobile was Ben, en Ben heeft ook nooit echt bekend gestaan om haar berijkbaarheid. persoonlijjk heb ik na de overstap van dutchtone naar orange 3 maanden connection problemen gehad, maar nu loopt het als ene trein.
Maar je gaat van 1 van de top providers naar een 3rd rate. KPN is de enige die in de buurt komt geloof ik. |
Quote:
|
Quote:
My :2 cents: |
Zelf heb ik orange, en altijd superbereik, hier(castricum) maar ook in boerendorpjes, en zelfs in Rotterdam :D
Maar kan je geen tips geven omtrent T mobile, sorry |
T-mobile werkt prima hierzo nooit problemen mee gehad
|
Quote:
Iedereen thnx voor de comments, hoe meer hoe beter :upsidedow |
Als je Vodafone gewend bent zou ik NIET naar t-mobile overstappen als ik jou was :2 cents:
|
Quote:
Zelfs in Rotterdam? :mad: :mad: |
Ik heb NIET zoveel slechte ervaringen met t-mobile
Ik heb niet problemen gehad :) |
Quote:
|
i prefer vodafone
|
me vriendin heeft tmobile en bijna nooit problemen.
|
Quote:
|
Quote:
Feit is dat data een stuk voordeliger is en al die VF toestellen worden volgepropt met VF software wat zelfs functies van het toestel elimineert :2 cents: |
KPN all the way.
|
Quote:
|
Quote:
Maar back to topic, orange is idd goed, zeker hun GPRS kaarten+date zijn supergoedkoop. 40 euro per maand, terwijl je bij kpn/VF 80-90 euro per maand betaald! |
9 jaar kpn, nooit onbereikbaar
vrienden hebben t mobile en in zo'n beetje elke kroeg hebben ze geen bereik 2c |
Quote:
|
zowel Orange als Vodafone in gebruik, beiden geen problemen, woon in een dorp in het Gooi maar ben overal, zelfs in Castricum en Rotterdam goed te bereiken.
|
Quote:
|
weet ik niet, ik heb Orange nu voor een jaar, reisde een aantal keer per week van het Gooi naar Doetichem en overal ( zowel onderweg ) als in het grensgebied no problemo.
het is dat die pleuris lelijke Philips phone iets is waar je je niet mee zou mogen vertonen LOL maar serieus, werkt altijd en overal net zo als de vodafone |
Quote:
Als het goed is was er een consumentenbond onderzoek naar de providers toch? |
Quote:
Ik heb T-Mobile nu. Ik heb overal bereik. Ben ondertussen de halve wereld rondgevlogen en overal goed bereik, behalve in Las Vegas. T-Mobile heeft een wereldnetwerk en goede peercontracten. Handig voor als je ergens geen TMobile hebt: ga je in ieder geval nog goedkoop over een partnernetwerk. :2 cents: |
Quote:
|
Quote:
|
gopal heb ode jergran malcala pala T-Mobile rala tu fala en tmobaile Dcrapo netverk.
|
Quote:
ja 123456 |
Quote:
|
Quote:
|
weet je wat .......... T-Mobile voor jou is de beste keus ........... TRUST Me.
HET MAAKT GEEN FLIKKER UIT WAT MENSEN JE VERTELLEN .......... je hebt in principiepe ( VAKJARGON ) in je brein al een beslissing genomen ......... ga voor het .......... echt ! en ............ verspil verder geen "resources" en/of input .............. T-Mobile is echt het beste wat er is ........... punt uit. |
Quote:
|
Quote:
Lijkt me de makkelijkste manier om erachter te komen. |
Ik heb een jaar T-mobile gehad.. echt een ramp. Ik had heel vaak het probleem dat mijn smsjes pas 1 uur nadat ze verzonden waren aankwamen bij mij, of bij de gene waar ik ze naar verzond.
Het is ook kut dat je niet uit 1 bundel kan bellen. Verder was het bereik wel prima meestal, maar niet zo goed als vodafone. Toen ben ik overgestapt op Orange.. En dat is ook niet alles, hij zegt wel dat ik altijd bereik heb, maar soms hoor ik van mensen dat ze mijn voicemail krijgen. Orange is wel goedkoop, alles uit 1 bundel.. en met een cashback van 500 euro + 120 euro factuur korting van orange kost het bijna niets meer per maand. |
WERD! 8 chars
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT -7. The time now is 02:24 AM. |