![]() |
Basic_man...
What do you do in this business?
|
I own some TGPs and I submit daily galleries and free-sites :Graucho :thumbsup
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
On s'en fous. Si ta dekoi à réglé avec moi viens dont sur ICQ.
PS : Je quit pour ce soir, on se rejase demain ! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Si tu dis que t'as des sites, je te crois. Mais avec les posts que tu fais, on dirait que t'es un surfer qui est ici juste pour vendre ton sig. |
Quote:
|
Quote:
|
Ouais, j'ai bien un revenu avec ma sig, et ? Toi aussi ! Si je suis addict à GFY comme le 3/4 des webmasters ici et que j'aime ca répondre à des threads, ya koi de mal à ca? Je blast personne, je répond du mieux que je peux quand j'ai quelquechose à dire, et j'aide ceux qui en ont besoin. Quest-ce qui à de mal à ca? RIEN!
|
PS : P-e que ta vu des posts qui ont été fait part ma blonde sur l'heure du souper tantot.. bah dsl si elle à marké des conneries! :Graucho
|
Basic_man, c'est le fait qu'on dirait que tu parles jamais du business sur GFY qui derange. Moi aussi, je passe des heures a GFY. Mais je parle de business de temps en temps.
Posting and having fun is fine. But I can't remember ever seeing a business-related thread or reply from you. |
Quote:
I admit, I spend many hours on GFY, but from time to time I talk also business. (?) :winkwink: |
First, wut is a business related thread for you?
If someone say : Do you know a good hosting. I'll awnser : Yeah, I host my site on RealityCheckNetwork.com and the support kickass! Is this business related thread? If yes, well every hosting thread I see, I do a reply. There are plenty of examples like that ! PS : If you talk about plugins on a paysite.. I can't talk about this! But if it's a good offer, I can tell it !! So please stop bothering with me if you don't want, I'm out for the night ! Bye! |
Quote:
GFY! You know french very well! You can't translate it into a translator! :1orglaugh |
Quote:
But I can assure you that's the only thing I understood. Anyway, this thread is kinda strange and I am leaving it now too. :1orglaugh |
Quote:
|
Evidemment, tu ne comprends pas ce que je te dis.
Tant pis... ca n'a aucune importance pour moi. T'es le seul qui a du quoi a perdre en continuant comme ca. Quote:
|
Quote:
Anyway, who cares? :Graucho Bon, I'm really off, bye |
Quote:
|
That's the first time I've seen the guy post more than a one sentence reply to spam his sig. At least I know now he isn't just an annoying bot.
|
All times are GMT -7. The time now is 06:12 PM. |