GoFuckYourself.com - Adult Webmaster Forum

GoFuckYourself.com - Adult Webmaster Forum (https://gfy.com/index.php)
-   Fucking Around & Business Discussion (https://gfy.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Marv got owned (https://gfy.com/showthread.php?t=143344)

Amputate Your Head 06-14-2003 04:56 PM

Marvin.... please.... have mercy

your idiocy has surpassed the bar.... please.... we're laughing so hard it's causing physical pain dude. No one can possibly be this dumb....

my hat is off to you man.... :thumbsup

dirtyone 06-14-2003 05:07 PM

salute

:glugglug

FillmoreSlim 06-14-2003 05:09 PM

Quote:

Originally posted by Amputate Your Head
your idiocy has surpassed the bar.... please.... we're laughing so hard it's causing physical pain dude. No one can possibly be this dumb....

my hat is off to you man.... :thumbsup

Can I get a w00t w00t ?!?

Project-Shadow 06-14-2003 05:21 PM

Sorry no thread is completely with out my.

Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Amputate Your Head 06-14-2003 05:21 PM

what's up Marv...... I see you removing urls from some of your posts.... that would indicate a sign of intelligence. Tell me it's not so.... tell me you didn't grow a brain.... :)

sltr 06-14-2003 05:22 PM

tru

TheViper 06-14-2003 05:23 PM

it's all good. If I ever see your face here on one of the Dutch shows, you're mine. And that is no threat man.

Amputate Your Head 06-14-2003 05:24 PM

Quote:

Originally posted by TheViper
it's all good. If I ever see your face here on one of the Dutch shows, you're mine.
hahahahahahaaaaaaa.... !!!!! :1orglaugh

bring it Marv..... bring it on baby.... :1orglaugh

TheViper 06-14-2003 05:24 PM

it's all good.

Amputate Your Head 06-14-2003 05:24 PM

OWNED.

Amputate Your Head 06-14-2003 05:25 PM

http://www.ampiezza.com/stuff/owned3.jpg

:)

TheViper 06-14-2003 05:27 PM

whatever your reply is end with it.

btw, how old are you ampy?

asuna 06-14-2003 05:28 PM

what happend

Amputate Your Head 06-14-2003 05:28 PM

Quote:

whatever your reply is end with it.

btw, how old are you ampy?

older and much wiser than you shit stain.... lol :winkwink:

mrthumbs 06-14-2003 05:29 PM

Quote:

Originally posted by asuna
what happend

amp's in love i guess.

FillmoreSlim 06-14-2003 05:29 PM

Amp,

Does this signal that the you're taking the weekend off from medication?

Brujah 06-14-2003 05:31 PM

YOU HAVE NOT SEEN THE LAST OF ME!

http://slive.ca/marvin.gif

Amputate Your Head 06-14-2003 05:32 PM

I just love happy endings.... :)

Amputate Your Head 06-14-2003 05:34 PM

obviously somebody talked to you Marvin.... someone told you you were gettin' owned.... cuz there's no way on earth you could have come to the realization on your own. You're too fucking stupid to put it together by yourself.

either way..... I'm having a good time. :)

TheViper 06-14-2003 05:35 PM

Yet another topic dedicated to me, thanks for the free commercial once again

Amputate Your Head 06-14-2003 05:35 PM

Quote:

Yet another topic dedicated to me, thanks for the free commercial once again
lol... like it fucking matters..... :1orglaugh

might help if you were actually any good. :)

Amputate Your Head 06-14-2003 05:36 PM

keep diggin' that hole Marv.....

I got an extra shovel in case yours wears out....

TheViper 06-14-2003 05:39 PM

Such a tough boy on the board, but over the phone you didn't even know what to say, shyboy a.k.a mister high pitched voice

Project-Shadow 06-14-2003 05:40 PM

http://www.shadowhentai.com/images/gfy/bitchslap.jpg

buddyjuf 06-14-2003 05:41 PM

Quote:

Such a tough boy on the board, but over the phone you didn't even know what to say, shyboy a.k.a mister high pitched voice
amp, you gonna take that shit? :1orglaugh

Amputate Your Head 06-14-2003 05:43 PM

Quote:

I've been blessed.... the gods have given me a chunk of clay with which to play. I could not have found someone like you if I paid an agency to find one...

some search a lifetime for a personalized assclown like you.... and here you are.... fallen right into my lap.

The rest of you..... eat your hearts out suckas.... he's mine. :)

TheViper 06-14-2003 05:44 PM

he has to, because he sounds like a fucking schoolkid. I mean you could hear his voice shivering when he was talking to me. Really a shy guy if you ask me.

"Hi there"......ehhh yeahhh....ehhhhh"

LMAO

buddyjuf 06-14-2003 05:45 PM

Quote:

he has to, because he sounds like a fucking schoolkid. I mean you could hear his voice shivering when he was talking to me. Really a shy guy if you ask me.

"Hi there"......ehhh yeahhh....ehhhhh"

LMAO

dude is that ALL you can make up against him? his voice?

Amputate Your Head 06-14-2003 05:46 PM

poor marv.....

sometimes I feel bad.... \

but that passes quickly. :)

buddyjuf 06-14-2003 05:46 PM

Quote:

poor marv.....

sometimes I feel bad.... \

but that passes quickly. :)

how quickly? :1orglaugh

Dveron 06-14-2003 05:47 PM

Quote:

I've been blessed.... the gods have given me a chunk of clay with which to play. I could not have found someone like you if I paid an agency to find one...

some search a lifetime for a personalized assclown like you.... and here you are.... fallen right into my lap.

The rest of you..... eat your hearts out suckas.... he's mine. :)

That was pretty weak Amp. He said you have a fey sounding voice and you come back with 'the gods have given me a chunk of clay with which to play'. C'mon find your inner rage :)

Amputate Your Head 06-14-2003 05:47 PM

Self-Destruction 101 here kids.... pay attention.... Professor Marvin is in da house preachin' da shizzle.

Amputate Your Head 06-14-2003 05:48 PM

Quote:

Originally posted by Dveron

That was pretty weak Amp. He said you have a fey sounding voice and you come back with 'the gods have given me a chunk of clay with which to play'. C'mon find your inner rage :)

oh come on..... how bad do you want me to beat up on this monkey?

I'm trying to show some restraint here....

Project-Shadow 06-14-2003 05:50 PM

AMPH I know your refreshing this thread like there's no tomorrow but look

http://www.gofuckyourself.com/showth...hreadid=143356

PLEASE damnit

Amputate Your Head 06-14-2003 05:56 PM

Quote:

Originally posted by Project-Shadow
AMPH I know your refreshing this thread like there's no tomorrow but look

http://www.gofuckyourself.com/showth...hreadid=143356

PLEASE damnit

why you spell me with an "H"...? There's actually a user named 'amph' here.... I thought you were talkin' to him.....

buddyjuf 06-14-2003 05:58 PM

AMPutate your Head
amph

its ownage! :Graucho

TheViper 06-14-2003 06:00 PM

Well don't pretend like you are somebody else if you aren't, Ampy boy.

By not showing your real name at the same time you are also showing that you are shy. Over the phone you sounded shy, are you a fucking fairy or something?

http://www.adultcreation.com/fun/pretending.jpg

Alky 06-14-2003 06:02 PM

amp has a high pitched voice? wow... amp ill give you some tissuses since i know you will be iin tears. :winkwink:

Amputate Your Head 06-14-2003 06:04 PM

Quote:

Well don't pretend like you are somebody else if you aren't, Ampy boy.

By not showing your real name at the same time you are also showing that you are shy. Over the phone you sounded shy, are you a fucking fairy or something?

http://www.adultcreation.com/fun/pretending.jpg

poor marv.... must really suck being you huh...

Amputate Your Head 06-14-2003 06:05 PM

Quote:

Originally posted by Alky
amp has a high pitched voice? wow... amp ill give you some tissuses since i know you will be iin tears. :winkwink:
well, you met me in Vegas..... whatta you think Alky? Marv got a valid point here?

All times are GMT -7. The time now is 07:31 AM.