View Single Post
Old 06-08-2005, 04:55 PM  
justsexxx
Too lazy to set a custom title

Quote:
Originally Posted by ThumbLord
het gaat om 2 dingetjes:
1. nederlands bleppen in een "omgeving" waar de meesten gewoon de de moeite nemen in "english" of zelfs "engrish" te spreken.
2. ik ben heel serieus bezig om een goede lijst samen te stellen voor niet amerikaanse webmasters en sexmoney is IMHO een dialer programma prove me wrong.
Ja ik ben beslist ouder dan jij en nee ik vindt het fantasties dat jij zo een success hebt, respect heb ik allang niet meer voor je, but who cares.
en nee om eerlijk te zijn heb ik absoluut geen behoefte om ook maar enige joins te sturen naar welk programma dan ook behalve degenen die de moeite hebben genomen te reageren op mijn e-mails en/of ICQ's betreffende mijn lijssie LOL
Het was een copy/paste en aangezien ik geen zin had het te vertalen. Ging erom dat je dacht dat het een dialer company is. Ze hebben dus ook creditcards etc. Maar ja, dat begrijp je natuurlijk niet.

http://www.zomerteens.nl/ zo nu lid worden, en dan zie je dat ze CC accepteren. (dus prove me wrong--->voila) ben je altijd zo opgefokt? Maar ja zo zou ik me misschien ook voelen als ik wel 2 joins in een maand kan sturen

justsexxx is offline   Share thread on Digg Share thread on Twitter Share thread on Reddit Share thread on Facebook Reply With Quote