ik heb een check van $110 teruggekregen met een papier met 'te laag voor incasso' erop. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, die medewerkers zeggen dat de kosten dan te hoog zijn maar dit is natuurlijk onzin, ?12,50 is nog niet equivalent met $110
rabobank dutchies, weird issue
Collapse
X
-
Rabobank is cooperatief. Probeer het via een ander filiaal..
-
-
nederlandse banken & checks gaan niet samen. Amen.
Need Mainstream Content and SEO?
SEO * Website Copy * Blogs
Blogging - PR Work - Forum Marketing - Social Marketing - Link building - Articles
100% Guaranteed Content!
Comment
-
ij aam pretendig to riite in dutchenMechanical Bunny Media
Mechbunny Tube Script | Mechbunny Webcam Aggregator Script | Custom Web DevelopmentComment
-
ach tis hier in spanje nog een stuk erger, hier sturen ze check in, die komen dan onbetaald retour en ik mag tussen de 30 en 40 euro neerleggen er voor. Ook doen ze een stempel van "deutsche bank" er op dus checks kunnen dan niet meeer ingestuurd worden :Sicq:148573096 skype:dabone2 email:boneless(a)mgpteam(.)comComment
-
Ik dacht dat de rabobank kankerluiers waren LOL...
Baalen daar. en wtf boneless jij nederlands lol? dacht altijd dat je iemand van de us was lol.
Anyway nice to meet you.
Comment
-
hm denk dat het tijd wordt om een andere bank te zoeken.... ik heb trouwens ergens gelezen dat een andere NL bank voor meerdere checks tegelijk maar 1x de check kosten in rekening brengt (rabo is per check 12,50, maakt niet uit hoeveel je tegelijk inlevert)... stond alleen niet bij welke bank dit is, iemand meer info hierover?Comment
-
Sinds ik bij ABN AMRO weg ben en naar POSTBANK ben gegaan is alles prima in orde.
Knok on wood...Download the much improved Free Tube Script adult/mainstream tube solution for FREE!Comment
-
weird..
ING works perfect for allthough i don't like to receive checks.. the banks fee is way to high.
Still doing adult on the side
-
Godsmack. Waarom ben je zelf weg bij de ABN Amro?
ABN Amro bood me ALLES AAN. (direct na 3-4 maanden)
Postbank NADA!!! Omdat ik voor me eigen werkte en moest maar 4+ jaar papieren op tafel gooien.
Postbank moet je alles per post opsturen. ABN heeft kantoren.Comment
-
Omdat ze me bij ABN hebben weggepest met 41 euro per check!!!Download the much improved Free Tube Script adult/mainstream tube solution for FREE!Comment
-
Ik heb zelfs eens chequejes van 70 USD ingeleverd. Ze vroegen alleen maar of ik het niet zonde vond van de verwerkingskosten en of ik het niet beter in 1 check had kunnen laten sturen. Maar buiten dat accepteerden ze het gewoon hoor. Maargoed, ik lever ze dan ook gewoon bij de balie in.
Verder zijn het nogal honden wat betreft inleveren bij andere filialen. Als je je account bij filiaal A hebt dan kun je bij filiaal B dus niets doen omdat je daar je account niet hebt.I live in your nightmares. I make you dream you're getting bumfucked by a razor blade only to wake up and find I gave your wife an enema and tube-fed you her shit.Comment
-
Ik heb ze ook weleens terug gehad - meestal gebeurde dat bij mij als ik bijv een US$ cheque uit de UK wilde inleveren. Ze vertelde me dat de kosten hoger zijn als het een cheque is in een andere valuta dan het land waar ie uit verstuurd wordt.
Voor de rest heb ik denk ik al letterlijk meer dan 10.000 cheques ingeleverd bij de Rabobank - echt nooit problemen gehad. Ik stuur ze nu op naar de USA (via de Rabobank) en dan betaal ik maar 3-4$ per cheque.Comment
-
ABN = snel als het een vertrouwede bank is (wat BoA is natuurlijk). Dan schieten ze het voor en staat het in 2-3 dagen op je rekening. Maar dat is bij de Rabo precies hetzelfde. Ook gewoon snel dus.
En die ?41 slaat nergens op, dat klopt niet.
Dus....I live in your nightmares. I make you dream you're getting bumfucked by a razor blade only to wake up and find I gave your wife an enema and tube-fed you her shit.Comment
-
Yep, 41 euro.. no kidding.... ABN AMRO Haarlem..
Jarenlang was het 12 euro nogwat, en opeens begonnen ze me 41 per stuk te rekenen..keer op keer op gesprek geweest, 2 keer refund gekeregen.. tot ze ineens weer moeilijk begonnen te doen..toen maar vertrokken naar een andere bank..Download the much improved Free Tube Script adult/mainstream tube solution for FREE!Comment
Comment