Hey Franck registering .nl domains is a little different than registering .com's. You still have to sign some crap documents after you made the purchase. I can help you on monday but nothing today, sorry.
Hey Franck registering .nl domains is a little different than registering .com's. You still have to sign some crap documents after you made the purchase. I can help you on monday but nothing today, sorry.
Ja hij heeft gelijk. .NL registreren zonder het tekenen van papieren is (helaas) nog steeds niet mogelijk. Moet van de SIDN.
Ik schnap. Ok, welke raad je me aan om via de bank dan maar te betalen? Activeren ze het wel gelijk?
Ik gebruik zelf altijd Widexs http://www.widexs.nl . Ik heb geen idee of ze goedkoop of duur zijn (nooit vergeleken), maar het kost 11,34 euro eenmalig en 15,88 euro per jaar. Ze zijn wel snel en je kunt ze de papieren terug e-mailen of faxen. Echt direct registreren doet volgens mij niemand bij .NL gaat altijd handmatig.
Ik gebruik zelf altijd Widexs http://www.widexs.nl . Ik heb geen idee of ze goedkoop of duur zijn (nooit vergeleken), maar het kost 11,34 euro eenmalig en 15,88 euro per jaar. Ze zijn wel snel en je kunt ze de papieren terug e-mailen of faxen. Echt direct registreren doet volgens mij niemand bij .NL gaat altijd handmatig.
Snelheid
TransIP werkt met volledig online bestellen. Wilt u uw domeinaanvragen ook online en zonder papierwerk afhandelen, zie dan de pagina Online handtekening beheren in uw controlepaneel. Al uw aanvragen en wijzigingen worden real-time verwerkt.
Als u veel domeinen tegelijkertijd registreert, kunt u de Multi-domeinregistratie wizard gebruiken. Hiermee kunt u op zeer eenvoudige wijze grote aantallen domeinen aanvragen of verhuizen. Al uw domeinen komen op één overzichtelijke factuur. Vanzelfsprekend kunt u multi-registraties ook real-time afhandelen.
Vrijheid
Kiest u ervoor om een domein bij TransIP te registreren, dan kunt u via het web-based beheersysteem uw domein naar eigen wens inrichten. Aan het online uitvoeren van nameserverwijzigingen zijn geen kosten verbonden, net als het bijwerken van WHOIS-informatie (* de .nl-domeinen uitgezonderd). Met de Domein lock-faciliteit voorkomt u ongewenste verhuizingen, zodat u uw domein zeker stelt.
Kracht
Het domeinproduct van TransIP biedt 'power users' alle mogelijkheden. Het real-time DNS-beheersysteem is zeer compleet en biedt ondersteuning voor IPv6, TTL, subdomein delegatie, SRV records, SPF en Sender-ID. Ten slotte kunt u bij elke domeinregistratie gebruik maken van de nameservers, de secondary DNS service en de fallback mailserver van TransIP. Kosteloos.
Comment