i'm not lc... unbann meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
hey fris ya fucker...
Collapse
X
-
Tags: None
-
Since 1999: 69 Adult Industry awards for Best Hosting Company and professional excellence.

My Newest ThemeComment
-
-
Originally posted by Headlesswhatcha ya talkin about?
he thinks i'm LC and banned me from irc...Comment
-
stop crying before i call your house and tell your mom you are using her internetsOriginally posted by GFEDhe thinks i'm LC and banned me from irc...Since 1999: 69 Adult Industry awards for Best Hosting Company and professional excellence.

My Newest ThemeComment
-
Originally posted by frisstop crying before i call your house and tell your mom you are using her internets
Comment
-
let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me in let me inComment
-
i just tried to enter and got this: "#gfy unable to join channel (address is banned)"Originally posted by pubenemyirc.slashnet.org #gfy
wtf did you guys ban israeli ip's or something?Comment
-
-
cool works nowOriginally posted by pubenemyAlex give it a try again.Comment
-
-
i got banned againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnComment
-

Comment