View Single Post
Old 08-04-2014, 04:55 PM  
Zyber
Confirmed User
 
Industry Role:
Join Date: Aug 2001
Posts: 832
Quote:
Originally Posted by Michael O View Post
Well Michael you were the one giving death threats to not only me but also my family and my two 7 years old daughters after ePassport failed.
You can try to hide but its hard on the interweb these days.

I save shit like this so thread carefully, still in Asia? can be a dangerous place to do Adult business some countries more than others. Remember the Swedish guys getting locked up for a looong time?

Want me to post the email?


Eller er en dansk version bedre?
What?!
Michael O, I am sorry if someone has threatened you or your family. Although I think you are an untruthful prick, it wasn't me. You've definitely got the wrong guy.

In Danish: Michael, jeg tror du seriøst forveksler mig med en anden person. Dødstrusler er alvorlige sager - det er at gå langt over stregen. Til din orientering har jeg aldrig sat mine ben i Asien, så det er nok en god ide at du gennemgår dine beviser/ledetråde een gang til, så du får fundet frem til den rette afsender af dødstruslen. Hvis din "hemmelige beundrer" også befinder sig i Asien, så er det nok klogest at du finder ud af hvem det er.
Zyber is offline   Share thread on Digg Share thread on Twitter Share thread on Reddit Share thread on Facebook Reply With Quote